Tema: Re: Skyles grezimas monolito sienoj
Autorius: ejs
Data: 2011-03-07 13:40:53
2011.03.07 09:55, Darius Styra rašė:
>     Aga - del greziku - aisku.
>     O kaip del tos sienos?  Siaip sienos monolitines - istisos, be kazkokiu
> papildomu saramu ar dar kazko - nematyt, siaip bus ne tiesiai virs lango, o
> sone.  Tai kad nesugriutu namas galvoju skyle turi but kuo arciau lubu ir
> tame 200mm atstume nuo lango nisos iki lubu - daryt 100mm diametro skyle, o
> gal net mazesne.

paimk metalo ieškiklį ir sužinosi ką gali daryti, ko ne.

Tuoj mane vietiniai konstruktoriai primuš, bet:
  horizontalios armatūros kirsti negalima
  jei reikia kirsti vertikalią armatūrą, tai tik per vidurį tarp dviejų
horizontalių;
  iki armatūros strypo gręžiant palikti bent 4 cm betono.

>     O kaip del vamzdzio - ar yra kazkokiu svarbiu dalyku kaip kad kampas - ar
> kisti tiesiai, ar kazkiek pasvirus t.y.laukas ar vidus auksciau turi but?

kondensato bus. Arba jį susienki pas save, arba išleidi į lauką. Jei į
lauką, žiūrėk kad nedrėktų siena ir nebūtų varveklių.

> Siena yra rytinej pusej - o vejo ar kazko kitko is tos puse LT nebuna tiek
> daug.
>     Ka dar tokio reiktu "nepramazint" toki kaminiuka dedant per siena???

apšiltinimas, sklendė kertant sieną.

--
ejs