Tema: Re: grindys
Autorius: Vytautas
Data: 2011-03-06 20:00:50
paklotas nevelnio neduos siltumo. jei nori siltesniu grindu - del osb ant
betono ar ant lagiu ir tada kamsti klijuok. bet dar geriau betone sildymo
vamzdukus pravedziok, nes kitaip tikrai negausi siltu grindu.
pats dejau pirmam aukste uosio lentas ir dabar siek tiek gailiuosi, nes
pradejo girgzdeti, o ir isivaizduojamo siltumo nera.