Tema: Re: osmoso aptarnavimo kaina
Autorius: Dar321
Data: 2011-03-04 19:44:18
Tai pardavėjai mielai pageidautų, kad ir kas pusmetį juos kaitaliotum... ;) :)))
Kadangi prietaisas ne mano, o neterminuotam laikui skolintas (iki pareikalavimo), tai nelabai norėčiau išleist ano iš rankų, tuolab, kad anis įvertintas skolinusiojo kontoroj >200 tautiškų... Daug paprasčiau būtų įpilt švarion talpon (gerai išplauton ir išskalauton tuo pačiu osmosiniu) 50-100 ml to undenielio ir atvežt lig manęs "tyrimui" (gyvenu Justiniškėse, dirbu Vilkpėdės g.). Muilas tikras.
Aš sau pirkau iš 3w.skanusvanduo.lt patį pigiausią variantą ("aquasoft MINI 3") ir jau 2,5 metų iš jo vis dar bėga 3-5 pps osmosinis, nors per savaitę jo sunaudojama 60-100L (akvariumui, mano 4 asmenų bučiai + 20L uošvienei).

Pagarbiai,
Darius