Tema: Re: (kb)
Autorius: Darenas
Data: 2011-03-04 08:37:18
Butent, buvo svarstyta kokia 10 var. pakeiciau net konstruktoriu, nes jis
man kolona bruko, del kurios mano +1 butu mane is namu isgrudus. :)
Projektas yra parenktas pats paprasciausias ir priimtinas man. Sija be
kolonu, is 3 daliu. sonuose paliekama sienos dalis 30cm prie jos muras kuris
risamas prie likusios sienos dalies, toliau jau viskas ten aisku pagal.
breziunius. Patis sija 223kg total. kaina apie 500lt. viskas jau asiku del
to.
Ieskau rekomenduotiniu zmoniu/firmos, kad padarytu siuos darbus.

Darenas