Tema: Re: nedidele metaline buda
Autorius: Darius
Data: 2011-03-03 21:10:57
Aciu, jeigu nieko kito nesugalvosiu, ieskosiu garazo nukelimui. Siek tiek
sudetingiau, kad man normalaus dydzio garazas netinka - per daug uzims
vietos, o, be to, tiek ir nereikia. 2 x 3 m arba 3 x 3 m max. Kai ne
standartas, tai ir teks turbut daugiau negu 500 sumoketi. Tas, kuri tu pirkai
uz 500, turbut neisardomas, suvirintas, "Kibirksties"?