Tema: Re: radiatoriaus pajungimo vamzdþiø sukeitimas
Autorius: liaulius
Data: 2011-03-02 09:25:44
Nezinau ar priklauso nuo gamintojo, bet uzsidarant termo galvai tokiu
atveju gali tureti toki gera kalimo garsa sistemoje (tiesiog adatele
trukcioja pirmyn-atgal). As turiu toki viena radiatoriu. Tiesa jis
austriskas, nepamenu tos firmos pavadinimo
Del silimo jokiu problemu nera - syla taip pat kaip ir kiti. Bet tai
turtut nuo konstrukcijos priklauso