Tema: Re: siuolaikiniai langu stiklai
Autorius: mindis
Data: 2011-03-01 13:33:18
Ar as kur nors sakiau kad as durnas? :) transportas 1:1 kaip ir pries 5
metus. Visa kita irgi 1:1. Beto veiksmas vyksta rajone, kur aplinka
nesikeicia taip greit kaip mieste.
Beto patirtis visai nesena ir vienasi metais buvo dalis langu
sovietiniais stiklais, dalis nauju. Taip kad sarkazkma i sona prasyciau. :)