Tema: Re: kaitlente dujine ar elektrine?
Autorius: Arj
Data: 2011-03-01 13:16:50
Mano nuomone - yra dujos - imk dujine, ne indukcine.
Dujine butinai su bent vienu didelio galingumo degikliu - tada virtuvej gaminimas pereis i kita lygi.
(pvz toks http://www.irturgus.lt/index.php/turgus/page/show_ad/catid/2/adid/56, arba
http://www.balticdekor.lt/daiktas/699 )
Tiesa - cia tas tinka jei virtuve tam pritaikyta - tokius naudojant uzsidegus riebalams liepsnos pliupsniai metro
aukscio - iprastas reikalas :)