Tema: Re: "salcio tiltai" ar kaip ten jie:)
Autorius: bastunas
Data: 2011-03-01 09:34:32
Pradek nuo ventiliacijos sutvarkymo. Sandarus garazas yra blogis. Pas mane
prie duru apacioje yra angos oro paemimui, o kitame garazo gale virsuje
kampuose 2 skyles 150x150 laukan su kamineliais. Vienoje itaisiau elektrini
ventiliatoriu. Kai ant grindu pritirpsta vandens ir pasidaro dregna as ji
paleidziu. Tavo aprasyta vaizda matau pas savo kaimyna. Pas ji garazas
stropiai uzsandarintas: "kad bulves rusyje nesusaltu" .