Tema: Re: Tepalas orkaites begeliams
Autorius: Night
Data: 2011-02-28 10:30:46
Pas mane turbut ta "geresne". Neleido, bet isemiau begelius is ju vietu, kad leistu :) Nes realiai tai ziauriai
uzknisa juos plauti - tiksliau nenusiplauna normaliai isvis. O kas del guoliu be tepalo - ka as zinau, gal
nuo karscio jiems kas ir nutiko, bet ent is vietos nejudejo. Kai sutepiau - stumdesi tolka pesnia.