Tema: Re: skalbimo masinos valymas
Autorius: Ruta
Data: 2011-02-27 17:53:13
Nežinau, iš ko tie apnašai (nors esu girdėjusi, kad taip būna).

Šiaip tai būna tokie ir specialiai skalbimo mašinoms "valikliai", įdedi
ir prasuki instrukcijoj nurodytą programą (be skalbinių, žinoma :) ).

O profilaktiškai retkarčiais išskalbti 90 °C įkrovą labai sveika.
Paprastai galima atrasti skalbinių, kuriems tai nekenkia - visokios ten
patalynės ir rankšluosčų.