Tema: Re: pamato siltinimas is isores
Autorius: aiva
Data: 2011-02-27 10:50:08
6 metai EPS 100, is grunto puses dėta paprasciausia agroplevele, kad zvyro
pilant i plysiukus nepribirtu. vasara atkasinėjom iki 1 m gylio - viso 3
metrai i gyli, apiplta zvyru, dugne aplink rusi zidinis drenazas. Reikėjo
tvarkyti virsutine plokstes dali kur 20 cm virs zemes islindusi - buvo
apdaila nepadaryta, tai per tiek metu pagelto gerokai, nors ir saules nedaug
gaudavo, pabijojom dėti armavima ant tokios. Ištraukus lapus apatinė dalis
nesuirus, nesuluzus, neprisigerus vandens. Apsukom is zemes istrauktą dali į
virsu ir padengem armavimu. Puikiausiai laiko.
jei reiketu daryti dabar - vel deciau kietesni EPS'a. Mano supratimu,
papildoma verte, kuria gauni is stiroduro yra nepalyginamai mazesne uz
papildoma kaina, kuria reikia sumoketi. Na ir drenazas, kad vandenyje
nemirktu. Bet cia, manau, kad nepriklausomai kuo siltini, pamata reikai
laikyti sausai, o ne baloje mirkyti.

aiva