Tema: Re: koki benzopjukla ir kur Kaune pirkt?
Autorius: bzik
Data: 2011-02-25 14:26:31
kaimynas pensininkas turi eilini elektrini Stiga, max 2kw. Pas mane benzininis 2kW Makita. Elektriniu supjauta daugiau malkos ir viskas ok - dirba su gimtaja juosta ir grandine.. Mano rezultatas: sugadinta pora juostu, kuro sanaudos, remonta mates variklis (ziedai), gadinamos grandines.
Kaip jau minejo, ne tiek galia svarbu, kiek astri grandine. As pjaunu vis reciau. Periodiskai pasigalandu ir varau ant maksimumo iki tol, kol pjauna. Tai perkaitinu, tai zemiu pagaunu > atsimpa. Vidury darbo patingiu galast ir pan.. Kaimynas tuo tarpu niekur neskuba. Laiku pasigalanda.