Tema: Re: Lentynos i sandeliuka
Autorius: Joy Division
Data: 2011-02-25 11:01:20
nu pas mane ir yra iki lubu ir dar gretimos lentynos tomis paciomis
kojelemis naudojasi (ir apatiniu kojeliu apacia nesutvirtinta papildoma
lentyna).. tai - jei stipriau krutini pakrauta - tai atrodo kad gal ir
galetu kada nuvirsti, bet tai tam as po isorinemis kojelemis dangtelius nuo
vandens bambaliu pakisau kad bent pora mm auksciu skirtumas del visa pikto
butu.. o siaip komplekte berods yra kabliukai tvirtinimui prie sienos - nors
reiktu patikrinti ar tikrai- seniai jau ziurinejau kas ir kaip ten