Tema: Re: santechnika: geriamo vandens tiekimo vamzdžiai
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-02-23 16:15:49
Būtent.
Pamenu buvau ~14 metų. Dar pas tėvus gyvenau. Sprogo žana. Tai gylis iki
"gurniukų". Kadangi šviežios patalpos - elektra buvo paskirstyta per
prailgintuvus/šakotuvus (aišku gulinčius ant grindų). Dar dabar puikiai
prisimenu kaip iki "rubylniko" keliavau pasinaudodamas 2 taburetėmis,
nuo vienos perlipi ant kitos, pirmąją perkeli į priekį, vėl perlipi ir t.t.
Gal realaus pavojaus ir nebuvo bet tuo metu tai su jaunesniu broliu
pasiadrenalininom :)
Yra ir smagioji nuotykio pusė: grįžta tėvai iš miesto, o mes du
balamutai per duris su giliais šiūpeliais vandenį į kiemą semiam/pilam,
namus gelbėjam.. O žvilgsniai jų.. Paskui kalbėjom, tai sakė abu
pagalvojo "KĄ JIE TOKIO VEIKĖ, KAD NAMIE TIEK VANDENS?" :D~