Tema: Re: liuminescenciniu lempu sviestuvu klausimas
Autorius: Sail
Data: 2011-02-23 14:05:12
Teoriskai arklys, praktiskai nesikelia.

Teoriskai droselis bukas daiktas ir amzinas, praktiskai maciau ne viena
susvilusi lempos droseli. Tiesa, senu rusisku susvilusiu nemaciau, ar tai
rusai gamino is sirdiens ir  netaupydami, ar tai lempu kiekis pro mano akis
ne tas praeidavo.

Elektroninis balastas vis tik siuolaikinis daiktas, maziau syla ir tuo paciu
maziau naudoja energijos.