Tema: Re: Patarkit su zydiniu
Autorius: Night
Data: 2011-02-23 09:25:10
Teisybe sakai, kolega. Sklendziu konstrukcija tokia, kad ten nemazas nesandarumas lieka kai noobai
nuo smalkiu neuztrokstu. Cia labai individualu, manau. Pas mane taruka zveriska - kai kad normaliai
degtu ir stiklas neapruktu, praveriu oro padavima per 1 cm mazdaug, ir uzdarau sklende  kamine 2/3.
Bet reikalinga derini radau ne is karto.. Manau reikia balansuoti ties minimalia trauka, prie kurios dar
dumai viduj nesikaupia o aktyviai istraukiami lauk, bet trauka nera per didele, kad visa malku ikrova
sudegtu per 30 min.