Tema: Re: Patarkit su zidiniu
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-02-23 01:07:47
Jus gal tos Juskos visai neuzdarykit, nes nuo smalkiu dar nutroksit. Siaip, kurenimo
metu juska turetu buti pilnai atidaryta. Daznai ji visai net nededama, kad kas netycia
neuzdarytu. Degimo intensyvumas reguliuojamas oro padavimo sklende is apacios ir (arba)
kazkur prie stiklo per groteles. Jeigu zidinys padarytas is spiziaus, jo degimo kameroje
temperatura gali pakilti iki 600 laipsniu (skaiciau, nebandziau nes nera su kuo matuoti).
Kuo bus mazesne liepsna-tuo greiciau apruks stiklas ir atvirksciai. Beje, kai kurie
zidiniai turi stiklo apiputima, tuomet optimaliai kurenant stiklas mazai teapruksta.
Jei prisieitu visai uzgesinti zidini - uzdarykit visa oro padavima, tik ne juska.