Tema: Re: del elektros tarifo pakeitimo
Autorius: Linelis
Data: 2011-02-22 12:04:06
o galios nereikes dasipirkineti?
pas mane senos statybos namas, kai uzsimaniau pasikeisti tarifa, pareikalavo
dasipirkti galios nes pagal sena sutarti priklauso tik 2 ar 4Kw (nepamenu
dabar)
dasiperkant samata gavosi apie 600-800Lt kas jau gaunasi nelabai apsimoka
keisti tarifa.
o kai patikrinus technines salygas pareiske kad reikes naujai elektros
linija atsivesti stulpais nuo pastotes iki namo, nors jie ir padengs
60%samatos
nusprendziau likti prie senos apskaitos :)))