Tema: Re: perdangos garso izoliacija
Autorius: HomeSite
Data: 2011-02-22 11:28:57
?dabar lubos yra tiesiai ant grindu lentu, mano manymu irgi reiketu ant
perdengimu det lubas o i tarpa vata. Skaiciau apie kazkokias kabancias
lubas, ale jos geriausia garsa izoliuoja.

"Milordas"  wrote in message news:ijvv9g$tmj$1@trimpas.omnitel.net...

tiesiog lentos ant letu sudetos? oro tarpas koks yra? siaip izoliacija
deciau is virtuves puses, gipsas + vata. is miegamo puses irgi lages su vata
gali buti