Tema: Re: Stogas: skarda vs cerpes?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-02-22 18:12:55
> Nu tas tai taip.
> Pas mane bituminiu cerpeliu stogas.Jau rimtai pradedu svarstyti,uzsisukti
> skarda.
> Jau tris paskutines ziemos dosnios sniegu ir prognozuoja kad ateiti tokios
> sniegingos ir bus.
> Pas mane susidaro tokios sniego kisenes,privaro sniego taip
> ~1metra.Siaures
> pusej tos kupetos stovi iki balandzio :)
> Smagiausia kai pradeda lyti,man net baisu pagalvoti koks ten svoris.Ir tas
> sniegas stovi,kaupia svori.
> Kai tuo tarpu skardinukai nuo menkiausio atodrekio jau buna pliki.

Nesupratau minties. Skardinis stogas nutirpsta, o bitumines cerpeles
nenutirpsta?

Arba gal pas jus nera sniego gaudylkiu ir sita sniego lavina su tonomis
sniego nuciuoza kam nors ant galvos? Tai labai pavojinga.

Kaip gali ant bituminiu cerpeliu susidaryti sniego kisenes? Tokia stogo
konfiguracija? Galiu tik isivaizduoti kas butu, jeigu tokios kisenes
atsirastu ant skardos.