Tema: Re: Veja
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-21 18:10:40
On Mon, 21 Feb 2011 18:00:27 +0200, anonimaitis <anonimaitis@neturi.mailo>
wrote:

> Kokia prasme seti rudeni, jei per ziema vistiek issala, issunta trecdalis
> ploto.
> O geguzesgale pasejus, liepos vidury jau butu normali zolyte

Nesu didelis vejos sėjimo specas. Bandymai buvo 2 - vienas plotas sėtas
pavasarį. Pirmiausia sudygo visokios piktžolės, pradėjusią želti žolę
nusvilino vasaros kaitra ir t.t. ir pan. Veja gavosi nekokia. Kitame plote
pasėjus gal rugpjūčio mėnesį iki šalčių sudygo graži žolytė, piktžolėms
matyt jau buvo per vėlus metas.
Per žiemą neiššalo, neiššuto. Pavasari vėlgi žolė sužėlė anksčiau už
piktžoles ir jas nustelbė. Veja gavosi +/- OK. Žodžiu man pasirodė, kad
rudeninis variantas yra paprastesnis ir patikimesnis.