Tema: Re: Tarpblokiuniu siuliu remontas
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-02-19 09:03:21
Turiu kazkoki vokiska prietaisa. Termometra - higrometra, tai jame net
suzymetos temperaturos ir dregmes zonos kurios rekomentuojamos gyvenamosiose
patalpose. Va cia kazkas panasaus
http://www.enteropolis.lt/preda/product/view/id/6638
Jei neklystu pas mane pazymetos dregmes zonos nuo 40 iki 60 proc. Ju ir
reikia prisilaikyti.
Patikek labai greit nukrenta dregme namuose praverus langus (nors ir
vedinimo pozicijoje). As jau iproti turiu toki, kai ryte einu arbatos gerti,
praveriu langus miegamajame ir svetainej. po arbatos gerimo uzdarau arba
palieko mikrovedinimo pozicijoj. Per ta laika jei dregme buvo 60-70 kukrenta
iki 40-50.

P.S. Cia parasiau ziemini varianta vedinimo. Rudeni kol nera sildymo, dregme
pasalinti vedinimu sunkiau.