Tema: Re: vakuminiu kolektoriu turetojai - atsiliepkit...
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-02-18 15:39:53
Siaip turiu realiu pavyzdziu kaip jie issihermetina. Beda tame, kad tu
variniu vamzdziu viduje yra vakuumas ir skystis, kuris tame vakuume
uzverda palyginti neaukstoj temperaturoj, tiksliai kokioj nezinau, bet
ten palei 20-30C, o kai kazkiek vakuumas sumazeja- skystis verda
aukstesnej temperaturoj ir kolektoriaus efektyvumas sumazeja.
Vienam objekte jau keitem kinietisku kolektoriu varinius vamzdukus po
poros metu, tai efektas superinis pakeitus......

--
MaRiUs
Kaunas