Tema: Re: Vigas 29 UD turetojams
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-02-17 22:32:12
Sita Atmosa turi uosvis, svogerio tevas, siaip irgi nesiskundzia, bet labai
maza pakura, todel ji gali kurenti tik anglimis, malkomis kurenant tektu
budeti prie peciaus. vigas ir irlech turi 1,5k didesnes pakuras todel jie
mano nuomone universalesni, galima ir malkomis pakurti, jeigu angliu
pamirsai uzsipirkti. zinoma galima pirkti AC35 tenais pakura didesne, bet
130kv.m namui 35kW butu pereboras, dabar pas uosvi yra dalinai "renovuotas"
alytnamis, sildomo ploto apie 170kv.m ir tai 25kW yra per daug, neretai
ausinimas isijungia.