Tema: Re: TV kabinimas / laidu paslepimas sienoje
Autorius: Rokas
Data: 2009-03-26 11:31:48
As vietose kur gali but kabinami telikai prasivedziau gofruotu 2,5 cm
vamzdziu. Bet pas mane visame bute vietoj interneto ir TV kabeliu
vedziojausi tokius gofruotus vamzdzius. Su salyga, kad nezinia kokios
technologijos pasirodys, kai remontus baigsiu - galesiu pravest jais ka
noresiu. Pasimatavau, kad 2,5 diametro pilnai uztenka bet kokiems III
laidams.