Tema: Re: sildymasis dyzeliu
Autorius: AMB
Data: 2009-03-26 09:33:47
o tai koks tavo dyzelinio peciaus modelis? kaip su vandens sildymu geriau
detis elektrini boileri ar geriau su tuo paciu dyzeliu sildyti ir vandeni
tarkim vasaros metu (kaip pigiau/geriau)? kiek tel litru talpa tavo kurui?
pas mane mazai vietos tokioms talpoms, bet garazas aukstas, galvoju gal
galetu prie lubu garaze pritvirtinti, kazin ar leidzia tai saugumas.