Tema: Re: langu pasiulymas (430KB)
Autorius: eimaz
Data: 2009-03-26 01:08:53
man uz Fauga pigiau nieks nepasiule. gavosi aisku pigiau dar ir del to, kad
18% nubrauke nemaza dali. aisku be pazistamu abejoju ar nubrauks, nes visos
kitos imones, kur derejaus, tai nesutiko dalintis 18% nuolaidos :)
garazo vartus rinkausi Ryternos, nelabai man Faugos siulomi patiko, o ir
Ryterna geresne kaina pasiule.
lauko duris imk su brangesne spyna, berods ~150Lt brangesnis mechanizmas,
bet ten ne ant 3 kabliu, o kitoks principas. dar tos pigesnes nepatiko del
to, kad norint uzsandarint duris, turi rankena i virsu pakelt ir tik po to
rakinti duris.
kai kuriuose languose rinkausi ne mikroventiliacijos vedinima, o laiptuota
atvertima, t.y. langa gali pravert siek tiek daugiau nei mikro. vasara labai
gerai, kai nenori viso lango atvert, o mikro per mazai. langui berods ~20lt
isbrangsta tas laiptuotas.