Tema: Re: Q gal Evaldui. SNR 10mA >16A ?
Autorius: Evaldas
Data: 2009-03-25 12:28:23
Tai, kad mintinai nezinau, o po katalogus knistis tingiu. Bet kuriuo atveju
reikes uzsakineti + bus brangu lyginant su populiaresnem. Gal net pigiau bus
deti dvi silpnesnes.
O kas per virtuve, kad 16A mazhai ? Man kazhkaip visam butui 16A pakanka su
elektine virykle. Na nebent pas tave vienfazis ivadas :(