Tema: Re: Vonia vonioje?
Autorius: bzik
Data: 2009-03-25 08:27:45
su salyga, kad nori daryt vonios kambario remonta .

Tevai buvo uzpurske oriniu budu (kaip raso apie restauravimo techn. raida).
Emalis silpnesnis, bet saugant, per beveik 10m. nieko baisaus nenutiko. Jei
restauravimo budai is tiesu istobulejo, rinkciaus 1 ar 2 (dabar nemataus
skirtumo)
Pries pora metu buvau uz 3 varianta, bet realybeje isbandzius akriline
vonia, matau, kad tai ne man - neatspari ibrezimams, greiciau uzsitersia.