Tema: Re: Dėl šaldytuvo 0 zonos naudingumo ir šiaip
Autorius: ttt
Data: 2009-03-24 22:06:56
Turiu liebherri su nuline zona. Siaip dalykas yra tikrai neblogas is
userio puses. Konkretus pvz: obuoliai. Pas mane vienas 0 zonos stalcius
yra sklidinai pripiltas obuoliu, taip pat tie patys obuoliai stovi ir
nenulineje zonoje esancioje dezeje. Ir ka.. po kokiu 1,5 men obuoliai
nulineje zonoje puti dar nepradeje, o paprastam saldytuve jau truputi
apvyte ir kai kurie bando jau puti...
Speju visokiom desrom ir suriam efektas panasus. Nepaisant to kad suri
suvalgai per 3-4 dienas, bet jei laikai 0 zonoje turi ji valgai vistiek
truputi geriau issilaikiusi. Per koki 10 metu gal kazkas pasijaucia,
nezinau :)

Techniskai nieko gudraus nera: i nulio zona laikas nuo laiko ileidzia
kameroje atsalusio oro ir tiek. Del kainos - sutinku kad ji truputi
uzlenkta jei dabar +700 kainuoja. Manau kokius 2/3 kainos sumoki uz
marketinga. As kai pirkau vokiskas liebheris kainavo tiek pat. Tik uz
ta pacia kaina gaudavai pasirinti no frost arba ta nuline zona.
Pasirinkau nulio zona. Taip kad be no frost ir be nulines zonos buvo,
bet jie buvo rinkti ne vokietijoje.

Siaip jei turi pinigu - pirkti galima, nieko neprarandi. Jei neturi -
isgyvenama ir be tos 0 zonos.

Darelas formulated on antradienis :