Tema: Re: nuomones del Bustovos kvartalo
Autorius: ffff
Data: 2011-02-17 21:00:07
Gyvenu sitam kvartale jau trys metai. Kazka galiu papasakoti.
Sildymo kaina mano poziuriu kazkiek apsprendzia namo kokybe. Si gruodi namo
kvadrato sildymo vidurkis - 9,94kwh. 60kv buto sildymo kaina su visais
nuostoliais 152lt. Bet as pats mokejau 90lt. Sausi - 7,93kwh/kv., o 60kv
buto sildymo vidurkis - 121lt. Spreskit patys ar tai daug, mano poziuriu tai
nelabai.
Del pacios namo kokybes.. Namas is paprastu baltu plytu, ne blokeliu,
apmustas 13cm akmens vata (ne putoplostu). Tai sitoje vietoje priekaistu
nera.
Minusas kad ne visos sienos tarp butu yra storos. Yra plonu sienu, todel
garso izoliacija per tokias sienas nelabai kokia... taciau turbut visose
naujose statybose to yra. Kol kas viskas veikia, namas sildosi, vanduo
bega.. aisku problemu kaip ir visuose namuose yra, bet visumoje grizti I
sena bloka jau nebenoreciau.
Is didziausiu minusu  pasakyciau neaiskia statybos firmos situacija, ir
neaiskia tolesne kvartalo vizija -  aplinkui bus statomi namai, taciau
termino nera. Gali buti kad statys 20 metu.... nuo statybu pradzios jau eina
6 metai, o kol kas dar nera uzbaigti 3 namai. Planuoja 11 namu. Ateityje bus
ziauru su parkavimu. Dabar 2 namai aiksteleje ir gatveje dar sutelpam, bet 3
namai nesutilps. Pozeminai garazai stovi bet iki galo nepabaigti, nes niekas
ju neperka. Kas gali pirkti garaza uz 50000? Siai dienai nuleido kaina iki
40000. Norinciu vis dar nera. O kadangi norinciu nera, tai ir nesutvarkyta
iki galo net garazo prieigos. Metosi visokie plytgaliai, neizoliuoti
vamzdziai ir tt. Nu pas juos toks poziuris - nera pelno tai ir netvarkom.
Jiems nelabai rupi kad mes jau gyvenam ir gyventi stroikese nelabai norisi.
Vaiku zaidimu aiksteles iki siol nera, mamos vazineja su vezimeliais po
automobiliu aikstele.

 UAB bustuva savo isipareigojimus anksciau dar kazkiek vykdydavo, taciau
dabar jie yra restrukturizuojami. Realiai firma yra kaip ir bankrutavusi ir
siuo metu laikosi tik tol, kol bus pastatytas tas 16 aukstu namas.  Po to
firmai bus tiutiu ir garantiju  nebebus. Na tiksliau bus pakeistas
pavadinimas, ir jei rinkoje pageres situacija - statys kitus namus.

Dabar del to 16 aukscio. Siaip jis techniskai yra kitoks namas negu musu.
Musu paprastas plytinis namas, o ten monolitinis karkasas. Garso izoliacija
gali buti dar prastesne, isorines sienos tikrai plonesnes, gali buti
brangesnis sildymas. Be to as maciau kaip ji stato... Pvz deda vata, lietus
lyja, jokio tinklelio nera uzdengta. Vata tikrai permirksta. Tada
uzgruntuoja, toks gruntuotas ir stovi dabar.

Siaip jei jie tikrai laikytusi svo ipareigojimu, tada sutvarkytu aplinka
prie pastatytu namu iki galo, is salia statytu, tai kaip ir problemos
nebutu. Bet tokio uzbaigtumo vis dar nesimato net siandien. Visokios
nedadelkos akis bado.

Aj dar bajeris... zemes bustuva namui neperleidzia. Tai reiskia, kad
bendrija apie nama nieko negali daryti, nes zeme yra bustuvos. Na pvz tokio
kaip slakbaumo nepasistatysit. Konteineriu vietos patys nenuspresit. Viska
turit eiti ir derinti i bustuva. Jau buvo tokia situacija kai bustuva
grasino teismais gyventojams isistiklinusiems balkonus, nors bendrijos
susirinkime buvo nuspresta kad stiklinti berememis konstrukcijomis galima
negadinant namo fasado. O realiai tai buvo ju kerstas bendrijai uztai kad
bendrija nepasirase garazu baigtumo akto ir pareikalavo pasalinti trukumus..
Cia dar daug tokiu dalyku butu galima pripasakoti, kiek reikia su jais
derinti viska.. tai nezinau spreskit patys ar norit tokios nesamones..

Bet is esmes viska apsprendzia kaina. Jei jie fantastai praso po 5000/kv,
tai gal ir geriau yra, bet jei uz kokius 2500/kv tai kenteti gal ir galima.
Bet garazai statyti brangymeciu, 16 aukstu namo karkasas irgi darytas
brangymeciu, gal nera kaip kainas leisti.  Aj tiesa, garazu tai aplinkui yra
labai nemazai senu pristatyta (5 min kelio).. jau ne vienas ten nusipirko po
12-15 tukst. Tai gal cia iseitis..

Siaip jei kas konkreciai domina - klausk.