Tema: Re: duobes vandens problemos
Autorius: T:\)
Data: 2011-02-13 22:56:07
mano kuklai nuomone bergzdias reikalas, ir pinigu metymas. Na nebent
issilieji viduje baseina is kokio stiklopluosto ar itiesi baseino plevele.
Tik per didesni polaidi gali iskilti i pavirsiu kaip koks laivas. Teks i
duobe svorio prideti, kokiu zvyru uzversti :)
jei jau nera mirk ar gyvenk reikalas tureti ta duobe, tai uzverti zvyru,
uzbetonuoji ir turi garaza be duobes.

T:)