Tema: Re: Vonios uzuolaida - 2
Autorius: aviliux
Data: 2011-02-13 16:35:32
jo, puiki mintis. Nuejau i senukus apziuret tu varztu, pardavejas pasiule dar viena varianta - kisti ne inkarini , bet paprasta ilga medvarzti su plastikiniu kaisciu, perverus per toki http://www.e-senukai.lt/irankiai-spynos-furnitura-auto-prekes/baldu-furnitura/tvirtinamoji-baldu-furnitura/pakabinami-mechanizmai-laikikliai/laikikl-skersin-d25-ha30_1.html

primeciau, kad panaudojus medvarzti su kaisciu, man puikiausiai tiktu koksnors ne metalinis kambario uzuolaidu karnizas, jo komplekte buna kojeles su graziu apvaliu pagrindu tokiu kaip cia, tik koja buna ilga, kokie 15cm http://www.e-senukai.lt/apdailos-prekes/karnizai-ir-uzuolaidos/karnizai/kambario/590750384003_1.html