Tema: Re: Teisingas langu montavimas
Autorius: neklausiu
Data: 2011-02-12 20:58:36
"SA" <someone@someone.com> wrote in message
news:ij5to8$2pv$1@trimpas.omnitel.net...
> Juostas gali isigyti kad ir is soudal:
> * vidine (tinkuojama, galistoma):
> http://www.soudal.lt/product/view/id/117--garui-nepralaidi-juosta-folienband-inside/

sita prilipdziau lapkricio pab. ar gruodzio pradzioj. Apdailos dar nedariau,
poroj vietu atsoko tas butilas. Tiesa pas mane neteisingai priklijuota ant
vidines lango remo kambario puses, nes langininkai neatsiveze juostos kai
dejo langus. Tai dabar bijau, kad nuglaiscius ir nudazius atsoks ir kitur.