Tema: Re: uzsandarinimas aplink kamina...
Autorius: Sail
Data: 2011-02-11 13:18:33
Rozete mano supratimu tai tokia apvali xerovina, kuri pridengia krosneles
iejima i kamina, ibo ten sujungimas virvele apvyviotas ir negrazu be jos.
O kamino apacioj yra dureles pravalai.

Tai mintis tavo, kad kroslene savo korpusu uzstoja kamino pravala, ir prieti
iki jo negalima?

Ar tiesiog burzuikes kaminas priauga (bent pas mane tai taip, priauga ta
dalis, kur lenktai eina i kamina). Tai tokiu atveju yra sprendimas, naudoju
burzuikes vamzdi su pravala, du varztus atsuki ir turi priejima i vamzdzio
vidu.  Pro ta skyle patogu indekla padegt, ka ir darau kasmet. Tik
atsargiai.