Tema: Re: Koki ciuzini i lova vaikui pirkti?
Autorius: KG
Data: 2011-02-11 11:13:42
Jau rašė kažkas ką ten viduje matė
Aš ne chemikas, todėl negaliu įvardinti kas ten ber mežiagos ir kaip jos
vadinasi
Bet daug jame, kas tikrai ne kokoso pluoštas, o kažkokia sintetinė mastika,
klijai, plastelinas ar pan. Kiek pats kokoso pluoštas apdirbtas - iš vis
nežinia. Bet ant drenažo vamzdžių pats kokoso pluoštas man natūraliau atrodo
:)
Būtų gamintas Vokietijoje ar Švedijoje - tai gal ir pasitikėčiau
Deja kai ten noname gamintojas - tai ačiū
O aš norėčiau sau ir visai šeimai - gryno kokosinio čiužinio, nors grikinis
pilnai irgi patenkina :)
Deja geri kokosiniai manau yra brangu, o lietuviam reikia pigiai, todėl pas
mus nėra
Galbūt tenka ieškot internetu ir siūstis iš patikimų šalių

Grikinio bandyti prakrapštyti nereikia. Juose visuose yra įsiūti
užtrauktukai. Ir bet kur ir bet kada gali atsisegti ir pažiūrėti kas viduje.
Viduje grikių lukštai. Spalių tikrai nėra. Nors jie nekeksmi jeigu ir būtų.
O dulkių irgi žinoma yra. Ir yra tiek kiek natūralus fonas visoje mūsų
kasdieninėje aplinkoje. Deje tokiai aplinkai mūsų kūnai ir yrai geriausiai
prisitaikę.

Vaikiškose lovelėse mes patiesę keliais sluoksniais vilnones antklodes
Deja vaikai miega kartu su tėvais ant grikinio čiužinio :)

Savo vaikų neauginu steriliai ir nenaudojam jokios chemijos - taip tikiuosi
išvengt alergijų. Kol kas jokių jos požymių.
Nes asmeniškai man alerginė reakcija nuo vandens maudantis, nuo praikaito,
atsirado kai skalbimui pradėjom naudoti visokius Ariel, Persil miltelius
(iki tol buvo tarybiniai Lotos ir jokių alergijų nebuvo)
Perėjom prie Sonett, Weleda ir pan produktų - viskas baigėsi

Beje esu ardęs ir seną (bet ne tarybinį) spyruoklinį čiužinį (norėjau
išrūšiuoti atliekas į metalą ir kt) . Nustebau irgi. Toje pusėje kur prie
kūno sintetinis porolonas ir keli kažkoki plonesni sintetiniai sluoksniai.
Po jais virš metalinių spyruoklių - storokas neaustininis linų pakulų
sluoksnis :)  Labai rimta ir patikrinta medžiaga. Tai pasilikau savo
rąstinei statybai plyšių kamšymui. O manyčiau geros medžiagos turėtų būti
prie kūno :)

Turiu kaimynę jau gal 30 metų dirba akušere. Ji vienareikšmiškai tvirtina,
kad jai alergija įtaisė sterilios palatos ir gimdyklos. To ypač siekiam buvo
tarybiniais metais, dabar jau einama prie natūralaus fono, natūralios
aplinkos. Bent jau Kauno krikščioniškuose gimdymo namuose. Pats tuo
įsitikinau kai žmona gimdė.

Pas brolį, aukštųjų technologijų įmoneje, kai kai kurias laboratorijas
išvalė iki sterilumo, kur nėra jokių dulkių, daugumai darbuotojų prasidėjo
alergijos.

Galima klausyti gydytojų, bet man - alergija daugmaž aiškus reikalas :)

Aš nieko nenoriu atkalbėti, klaidinti, kaltinti, nervuoti ir gadinti
nuotaikos :)  Aš tiesiog bandau pasidalint savo gyvenimiškais pastebėjimais
ir patirtimi. :)

kg