Tema: Re: medinis termo-blokinis namas
Autorius: Linas
Data: 2011-02-09 22:07:23
na, tiesiog interpretuota galbut ne visai teisingai, o paskui is vis i
asmeniskumus nueita.
Mano pozicija paprasta - noriu pasistatyti nama, tiesiog, kad gryzus namo,
nereiktu sukti galvos, kur automobili numesti, kad vaikas po kiema lakstytu
ir etc.
kadangi nenoriu veltis su bankais tai kolkas planuoju tiesiog suktis is to
ka turiu sukaupes per savo gyvenimeli, t.y. butas ir siek tiek grynu.
Kad ir kaip skaiciavau, neisaina man murinis namas. Iseina tiesiog sklypas
ir karkasinis namukas, kuri surinks, kad ir kokie kreivarankiai, bet LT
meistriukai.
zinau, kad suvargsiu su tuo, taciau zinau taip pat, kad murinio su
"neskambanciom perdangom" as tiesiog neikirsiu nes per brangiai gaunasi
(arba per mazai uzdirbu).

va cia ir atsakymas del pinigu.
na, cia tiesiog mano dabartine pozicija, kuri nebutinai turi buti teisinga,
ar priimtina kitiems.

o del vienkartiniu indu, tai, sorry, bet komentaras mano poziuriu tiesiog
kvailas.

ramybes,
Linas

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5860 (20110209) __________