Tema: Re: Katilo pajungimas
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-02-09 18:01:48
Tai aisku, tegu tik deda, o tai parduot niekaip negaliu savo atlikusio.
Taigi karti patirtis - arba krauni katilan istisai, arba sildai tik katila,
o ne namus.
Mano katilas laiko max 85 laipsnius (sas uwt) - pradeda aliarma kaukti, tai
skirtumas nuo 60 labai jau menkas, ivertinus temp. svyravimus.
Ketureigio sia ziema taip ir nereguliavau ne karto :(