Tema: Re: Suskilo tuliko dangtis - kaip suklijuoti ?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-02-07 15:02:49
Dar yra kietas ir minkštas dangtis. Pas tau garantas kietas bo suskilo.
Pas mane uždėtas ifo minkštukas, tai aš pats būna atsisėdu (~90kg) ir
nieko. Ir būna numetu kartais - nieko. Tiesiog minkšto dangčio privalumas :)
Gal kietukas kiek gražiau kam nors atrodo (man tai vienodai), bet man
tai realiai jokio skirtumo ant kokio dangčio dėt savo žandus dėt... Ir
kaina jo mažesnė už kietuko :)