Tema: Re: Būsto draudimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-02-04 08:06:13
Kiek supratausituacija tokia, kad stogas buvo nepriziuretas, todel ivykis
nedraudiminis? Admininistratoriaus teisininkas nevisai teisus.

"Vaidas"  wrote in message news:iig4kg$qq3$1@trimpas.omnitel.net...

Pvz tam draudime, kur apsidraudęs parašyta kažkas tokio: "nedraudžiama
nuo stogo prakiurimo, nebent jis buvo sąlygotas kitų draudiminių įvykių.

O dėl prisiteisimo tai rimtai, bent teoriškai. Praktiškai prasidės "mes
nekalti" ir panašiai. Šitai apdiskutavom su administratoriaus teisininku.

Vaidas