Tema: Re: Vonios uzuolaida/sienele
Autorius: aviliux
Data: 2011-02-16 15:31:26
"rotada" <sigitas@rotada.lt> wrote in message news:iitp4q$j8f$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiam išplanavimui gal ir netinka, man siūlė, nes vonia nuo sienos iki sienos..

kaip viskas baiges - nuvarem i senius su pazistamu architektu nes ir jam kazko reikejo vakar -30%
sako - imk 3m vamzdi ir daryk per visa kambari nuo sienos iki sienos, virs duru
nu ir pajamau toki paprasta apvalu 28mm skersmens balta kambario karniza lietuviska, 3metru, kazkas uz 20lt (su ziedais, kabliukais, kojom ir varztais komplektas) ir baltus mazus plastikinius laikiklius is baldu furnituros po 20ct, jie skirti spintos skersiniui, isideda is virsaus vamzdis.
pamaniau, kad maziausiai parkiu bus mano atveju ir kaina taipogi
dar nemontavau