Tema: Re: statmenos skyles ?
Autorius: ig
Data: 2011-02-02 10:39:44
Na susisukau jau iki situ geru laisku, kampukus ir spec grazta turejau,
apie spec rakta nesupratau, gal galima linka kaip atrodo ?
Su reguliavimu tai nelabai reguliavosi man, viena plokste tik nesigavo
ikisti, tai paskui atpalaidavus kitus ir pastacius i vieta, tie
atpalaiduoti pradejo ne suverzineti plokstes o atkelineti viena nuo
kitos, tai praejau tas "problemines" skyles graztu is naujo ir viskas
susisuko.

Aciu visiem padejusiem, jau pagavau kabli, ruosiuos stalciu blokui po
stalu :)))