Tema: Re: ketaus virinimas
Autorius: Sail
Data: 2011-02-01 08:36:16
Buvo ir man toks atvejis. 3 dienos pries baigiantis garantijai truko ta pati
sonine sienele. Vilproj nu labai nenorejo keisti, bet nebuvo variantu.
Ar tik ne protherma ir ismeciau, visa veikianti katila, tik automatika
pasilikau. Silumokaitis svere tiek, kad pakelti vienam be sansu buvo.

Jei bandysi suvirint, parasyk, kas gavosi, visai idomu.