Tema: Re: Skalbykles meistro VLN
Autorius: Darius-B <darius-b(...)@takas.lt>
Data: 2011-01-30 21:29:00
O as tai susidariau ispudi toki, kad zmones kitiem rekomenduoja samdytis
darbuotojus tiems darbams kuriu patys nesugeba padaryti ir labai nervuojasi
jeigu jie nepaklauso patarimo ir ta darba atlieka patys.
Pvz: musu sefas pakeisti elementaria spynos serdele kviecia spynu meistra ir
visiem aiskina kaip reikia dirbti tik savo tiesiogini darba, bet kai
uzsikiso vietine kanalizacija, vietoj to kad issikviestu sudvezi uz 150Lt
pats pripirko nx reikalingu siurbliu ir maudesi su jais po sudus. Jis savo
atliktu darbu labai didziavosi ir as su juo sutinku:)