Tema: Re: Kur rinktis sklypą Vln?
Autorius: Dizzy
Data: 2011-01-30 16:28:01
250k dvibučiui gerai. Bet dvibutis pas mane pačioje paskutinėje eilėje. Ir
projektas ne dvibutinis mano būtų. Nebent ne dvibutį, o dalinti sklypą į 2
dalis po 7.5a būtų neblogai.

"eimaz"  wrote in message news:ii3s73$b1r$1@trimpas.omnitel.net...

vaziuoja ir putiniskiu gatve ir raudonbales gatve. kiek ten tos tarandes
yra? jauciu tolimiausiam tarandes taskui iki stoteles 300 metru.
o tai avizieniai yra uz tarandes, tai kame ten susisiekimas geresnis? ir ar
isvis vaziuoja ten visuomeninis?
man tai visada gineitiskes kazkaip labiau traukdavo, bet kiek ziurejau su
sklypu pasiula ten irgi nekas. aisku neziuritn i tokius, kad "jau tuoj tuoj"
bus patvirtintas detalus, bet kol kas zemes ukis :)
gerai paieskojus galima rasti tarandej ir uz 250k, o jei dar susikoperavus
su kuo nors ir statant 2-buti ant 15 aru?