Tema: Re: Virtuvės stalviršio "apvadas" [KB]
Autorius: Atlepausis
Data: 2011-01-29 21:35:18
O todėl buvau/dar biškį esu jaunas kvailas nepatyręs. Pirma išklijuotos plytelės, tada montuoti baldai. Taip taip taip - durnystė. Ne veltui sakoma: pirmą namą statyk priešui, antrą draugui, trečią sau.

Silikoną į skylutes? Nedrįsčiau. Anas gi sustingęs turi elastingumo, ir tikrai per kraštus bent jau mini_mini_mini_minimaliai drėks plokštė, kas yra zier šlecht. Ir tikrai silikonas nėra toks skvarbus, kad įsigertų skylutės plokštėn ir apsaugotų nuo drėgmės...