Tema: Re: Apsvietimo jungiklis, svieciantis, kai ijungtas apsvietimas
Autorius: Erika
Data: 2011-01-27 16:27:53
Suprantate, problemos kaip ir nera, bet kai durys buvo su stiklais, buvo
daug patogiau. Tokie menkniekiai, taciau kai esi iprates prie patogiu
menkniekiu, paskui nepatogus menkniekiai atrodo kaip NEPATOGUS menkniekiai.

Pvz. musu ilgas koridorius, ikisi i ji galva, kai prireikia i WC ir is toli
matai, kad uzimta. Dabar tenka keblinti ir verztis i WC, o paskui
atsiprasineti ten sedincio, nes nenaudojame uzraktu, jei neturime sveciu.
Juolab turime mazu vaiku ir t.t. - zodziu mums unfriendly yra uzraktai siuo
metu.

Mes ir masteme, kad reikia kitaip itaisyti tuos naktinius jungiklius, tik
beda ta, kad jie matomi tamsoje, o sviesoje ne kas - tokie pas mano tevus
itaisyti, diena nesimato ju apsvietimo.

Jungiklio pozicija pasakytu ijungta ar isjungta, bet as pati nesugebu
isiminti tokiu dalyku (kuri pozicija ka reiskia), o vaikams nepaaiskinsi
juolab. Ir vel tas pats punktas, turi nueiti iki tuliko ir tyrineti jungikli
:D

Aisku, vaikscioti sveika ir t.t. Bet klausimas ne tame.

GAL KAS TIESIOG ZINOTE AR YRA / KUR YRA TOKIU JUNGIKLIU ?

Dekui ;)