Tema: Re: Kondiskes bute
Autorius: Salas
Data: 2011-01-12 11:35:39
Na manau kondiske lyginti su automobiliais nera labai korektiska.
Automobiliai gerokai sudetingesni nei kondiskes.
Pvz man reikia atsaldyti vasaros metu 35m2 patalpa.
Kuo Mitsubishi tai padarys geriau nei Samsung ?
Pvz dirbs tyliau, labiau paskirstys oro srauta, tures kokius nors
laikmacius, sandaresne, patikimesne sistema, mazesne gedimu tikimybe ?