Tema: Re: Stiklintas balkonas
Autorius: Stilo
Data: 2011-01-11 09:58:16
  Slankiojantys aliuminio remai gerai apsaugo nuo vejo ir letaus
(rasau is savo patirties) ir sulaiko siluma balkone,
tiesiog ne tiek daug, kiek sulaikitu PVC profilis su
stiklo paketu. Bet, mano manimu, PVC (o tai pats silciausias budas)
apsimoka tik jei planoji rimtai siltinti ir daryti kambariuka su
sildimu ir t.t., kitais atvejais patogiau slankiojanti sistema,
O jei nesiltinti balkona ir temperaturos skirtumas aliumino ir PVC
atveju bus minimalus.